BROWN BEAR, BROWN BEAR
A Infantil i a Primer Cicle aprenem vocabulari, ritme i entonació a través de petites històries il.lustrades que es basen en la repeticiói les rimes.
El vocabulari s'aprèn primer amb targetes i jocs lingüístics. Després observem i escoltem la història amb el BIG BOOK (llibre de gran format) o amb el projector.
Després d'haver escoltat la història es porten a terme altres activitats on l'alumnat pot interactuar: cançons, activitats plàstiques seguint instruccions, dramatitzacions...
These weeks 3, 4 & 5 years are learning colours and animals through this story by Eric Carle and Bill Martin.
Aquestes setmanes a Infantil coneixerem la història de BROWN BEAR il.lustrada i escrita per n'Eric Carle i en Bill Martin.
El vocabulari s'aprèn primer amb targetes i jocs lingüístics. Després observem i escoltem la història amb el BIG BOOK (llibre de gran format) o amb el projector.
Després d'haver escoltat la història es porten a terme altres activitats on l'alumnat pot interactuar: cançons, activitats plàstiques seguint instruccions, dramatitzacions...
These weeks 3, 4 & 5 years are learning colours and animals through this story by Eric Carle and Bill Martin.
Aquestes setmanes a Infantil coneixerem la història de BROWN BEAR il.lustrada i escrita per n'Eric Carle i en Bill Martin.
Culture and Vocabulary :
- animals : bear, bird, duck, horse, frog, cat, dog, sheep, goldfish
- colours : brown, red, yellow, blue, green, purple, white, black, gold
Language Structures :
- What do you see ?
- I see a + adjective + animal + looking at me.
Comentarios
Publicar un comentario